CAMP BSK 125 - bli med!

Publisert av Guro Hildegard Kulset Merakerås den 26.02.19. Oppdatert 10.03.19.

16. mars blir det familiefest i to deler for alle i den store BSK-familien. Kl 11.45 møtes vi til CAMP BSK 125 ved klubbhytta vår. Vi har leid inn hjelp fra proffer som skal sørge for at vi får en skikkelig artig aktivitets- og konkurransedag. ALLE får være med - denne dagen skal ingen foreldre ha dugnadsvakt, for de skal også få være med på feiringa! Festdagen er for hele klubben, på tvers av grener og årskull, og styret håper alle blir med - slike fester arrangerer vi ikke hvert år:)

Påmelding via denne lenken. FRIST: 8. mars

Vi holder det gående fra kl 12 til 15 på campen. Blir det behov for å varme seg, har vi hytta like ved - men kle dere etter værforholdene! Etterpå trenger vi nok en dusj, og ikke minst tid til å få på oss finstasen, for kl 18 skal vi møtes på Skistua til festmiddag med pentøy og taler. Og premieutdeling fra dagens konkurranser!

Egenandel for voksne er satt til 250 kr, mens klubben sponser hele sulamitten for ungene. Drikke kjøpes separat. Arrangementet er alkoholfritt.