Kjære alle BSK’ere

Publisert av Eivind Grøv den 18.02.23.

Den 12 mars skal BSK sammen med Selsbakk Idrettsforening på ny arrangere Barnas Skidag. Dette er det 30. arrangementet siden 1993 – og vår klubbs største årlige dugnad og inntektskilde. Barnas Skidag ble etablert i forkant av VM-folkefesten i Granåsen i 1997, i 2023 er Barnas Skidag på ny i forkant av en VM-fest i Granåsen – og vi jobber for å kunne trekke i enda større grad på samarbeidet med VM-organisasjonen for VM 2025.

Men, for at vi skal kunne få til dette, både arrangere et godt skirenn i Granåsen i regi av Barnas Skidag og hente inn inntekter til klubben vår, så er vi avhengig av at klubbens medlemmer deltar i og bidrar med dugnadsinnsats i forbindelse med Barnas Skidag. I dag ca. 4 uker før selve arrangementet er dugnadslisten knapt halvt fylt opp. Klubben trenger derfor flere medlemmer som skriver seg på dugnadslisten. Det er viktig at BSK og Selsbakk stiller som likeverdige partnere i samarbeidet som deler alt i en 50/50-nøkkel – derfor er det viktig at vi fyller opp vår del av organisasjonen.

Så kjære alle sammen, meld dere på dugnaden med å arrangere Barnas Skidag 2023 – her er Dugnadslisten.

Eivind Grøv

På vegne av styret i BSK