Påmelding til skirenn sesongen 19/20

Publisert av Tina Strømdal Wik den 29.12.18. Oppdatert 29.09.20.

BSK dekker påmeldingsavgift til alle skirenn, og ønsker at så mange utøvere som mulig deltar på renn. Det er de siste årene blitt slik at stadig flere klubber har forhåndsbetaling av påmeldingsavgift til skirenn. For at klubben skal kunne betale avgiftene til disse rennene, må vi ha frist for påmelding en dag før ordinær frist

Et eksempel er Sparebank 1 cup renn 1 (Julerennet) i Tydal lørdag 28.desember. Etter å ha valgt "meld på" og stilart kommer man til en nedtrykksmeny der man kan velge om man betaler selv eller "klubben betaler". Se illustrasjon under. Her skal dere velge "klubben betaler" så lenge dere gjør dette en dag før ordinær frist. Om dere velger "klubben betaler" senere enn dette, er det en risiko for at påmeldingen slettes (dere må da velge at dere betaler selv). Bekreftelse på påmelding kommer først når påmeldingsavgiften er betalt, det vil si dagen det er frist for påmelding.

For rennet i Tydal er ordinær frist for påmelding 26.desember, det vil si at "klubbens frist" er 25.desember.