Anbefalte renn og poengrenn 2019 - langrenn

Publisert av Guro Hildegard Kulset Merakerås den 18.01.18. Oppdatert 10.03.19.
I vedlagte skjema (helt nederst på siden) finner dere prioriterte renn for BSK langrenn. Lista er en kopi av terminlista, og renn som er markert gult er anbefalte lokale skirenn. Her ønsker vi å få med så mange som mulig og vi sørger for at BSK vimpelen kommer tidlig på stadion. Her vil det være mange som har vært på renn før, som kan komme med råd og tips både i forhold til smøring og andre ting - se etter vimpelen. Renn som er markert med grønt er en del av Sparebank 1 cupen. Dette er en cup som går i kretsen for utøvere som er 13 år og eldre. Flere av disse rennene har også renn for yngre utøvere. Stafetter er markert med rødt. Her er det klubben som melder på lag, via oppmann på gruppa. Renn som er markert med blått er interne arrangement; poengrenn og klubbmesterskap. Velkommen på skirenn!

19.xlsx