Langrennsgruppene i BSK

Publisert av Ingvil Snøfugl den 27.09.17. Oppdatert 02.05.23.

10 år trener på tirsdag og torsdag, og har treninger fra og med etter høstferien og frem til påske.

11-12 år trener på tirsdag og torsdag, og har treninger fra og med etter høstferien og frem til påske. Oppmann: Guro Mæhlum Krüger (414 49 332)

13 år trener på tirsdag og torsdag, og har treninger fra og med etter høstferien og frem til påske. Oppmann: Eivind Reke (412 34 068)

14-16 år trener hele året på tirsdag og torsdag. Trener er Kristian Grøv.

Junior: Per dags dato går alle utøverne til BSK på Heimdal vgs og følger treningsopplegg og har trenere fra skolen. Klubben støtter utøverne økonomisk ifm reiser til norgescup og NM, samt treningssamlinger. Oppmann: Anne Nevin (930 07 669)

Gjelder alle grupper: All informasjon foregår på Spond og Facebook. Klubben tilbyr barmarkssamling og skisamling før skisesongen starter, og gjennomfører en rekke klubbrenn hver vinter. BSK har også gode egenandelsregler, som betyr at utøveren får støtte til å delta på renn og samlinger. Les mer om egenandelsreglene til BSK

For generelle spørsmål om BSK langrenn, ta kontakt med leder Ingvil Snøfugl: 95 77 01 33