Trimtex

Publisert av Tina Strømdal Wik den 01.05.21. Oppdatert 05.10.21.
BSK sin team shop hos Trimtex er nå klar for bestilling av klær. Nettbutikken stenger 24.10.2021 med forventet levering i uke 49. Prøving av BSK klær blir på BSK-hytta torsdag 7. oktober, tirsdag 19. oktober og torsdag 21. oktober. Alle dager fra klokka 18.00 til 19.30. Lørdag 23. oktober (under BSK-festivalen) vil det også bli mulig å prøve klær fra klokka 15 til 16. Slik bruker dere nettbutikken for å bestille BSK klær: Før du kan starte å bestille må du registrere deg. Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller "Ny konto" om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du skrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene. Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: trimtex.no/no/teamshop/byaasenski2021høst Eller logg inn med aktiveringskode/teamkode: byaasenski2021høst Du vil motta en ordrebekreftelse fra Trimtex når din ordre har gått gjennom. Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer. Lurt tips! Kommer man "bort" fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen. På mobil vises dette ved å gå på menyen øverst til venstre. Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.