Treningstider for BSKs langrennsgrupper er tirsdag og torsdag klokken 18:00-19:15.

Oppmøtested: I skisesongen møter vi på P-plassen Henriksåsen (også kalt Kumlokket) – så sant ikke annet er varslet for den aktuelle gruppen. Barmarkstreninger starter ved BSK-hytta.

Sesong:
Treningene for de yngste gruppene starter etter høstferien og varer til snøen tynnes ved påsketider. De eldre gruppene utvider sesongen. Ved vanskelige snøforhold kan treningene flyttes til ulike steder for å få best mulig forhold. Følg den enkelte gruppe på Facebook for løpende informasjon.

Aktivitetsavgift og skilisens:
Innmelding av nye medlemmer skjer via denne lenken.

Egenandelsregler for BSK: Les mer her

BSKs medlemmer skal betale årskontingent til hovedklubben, samt aktivitetsavgift til sin gren. Se satser under.
Vi "spanderer" inntil 4 prøvetreninger for nye utøvere før avgiften må betales.

Alle utøvere som har fylt 13 år må ha Skiforbundets lisens dersom de skal delta i eksterne renn. Denne skal den enkelte betale via minidrett.no

GruppeAktivitetsavgift – langrenn
10 år1000