Sommerhilsen fra Styret

Publisert av Kristian Grøv den 30.08.16.
Kjære alle BSK’ere
Da er vi på tampen av juni måned og ferie og fri står like foran oss, noen har kan hende allerede startet. Ferietid for skiløpere betyr heldigvis ikke fri fra treningsaktiviteter. Noen skal kan hende være med på Multisportuka på Skistua, enkelte skal kanskje gå på ski på bre i sommer, andre skal til Meråker og være med på Sommerskiskolen der, og mange tilsvarende tilbud finnes. Mange trenger kan hende ikke å være med på slike organiserte aktiviteter, men finner glede og nytte i helt vanlige treningsøkter; løping, sykling, rulleski, plasthopping eller andre treningsformer.
For mange, da spesielt juniorene er dette perioden for tunge treningsmengder, nå skal den treningsmessige grunnmuren bygges.
Husk å ha det gøy også, det er god trening å ta en fjelltur, padle en tur i kajakk, spille fotball, løpe orientering eller andre fysiske aktiviteter. Sammen med mor og far, eller søster og bror. Allsidigheten har fortsatt en solid rot i norsk treningsfilosofi.
La oss også benytte sommertreningene til å vise oss frem, som gode ambassadører for klubben vår. Bruk klubbens treningstøy, men vær aktsomme og vis hensyn til andre ferdende rundt oss, bruk vest og bli sett. Og ikke minst, det er tøft å bruke hjelm enten vi er på rulleski eller trener på sykkel, i terreng såvel som på landeveien.
Med dette ønsker styret dere alle en riktig god sommer og når vi atter er tilbake på skolebenken eller arbeidsplassen, så kommer den viktige høsten med alle forberedelsene til en suksessrik skisesong.

På vegne av styret i BSK
Styreleder